close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ביקור בקבר רבי נחמן מברסלב- כך תעשו זאת נכון

מערכת שורשכט שבט, תשעט04/02/2019

חשוב לדעת שאין טיסות לאומן והדרך להגיע לעירו של רבי נחמן מברסלב היא דרך הזמנת טיסה לקייב, בירת אוקראינה והגדולה מבין עריה

תגיות:
רבי נחמן הבטיח כי מי שיבוא לקברו, ייתן פרוטה לצדקה, יאמר את עשרת פרקי התהלים של התיקון הכללי ו"יקבל על עצמו שלא ישוב לאוולתו", רבי נחמן "בהפאות יוציא אותו מהגיהנם".
רבבות מחסידי ברסלב פוקדים את קברו של רבי נחמן מברסלב מדי ראש השנה, תקופת ההתכנסות הגדולה בשנה, אבל לא חייבים להגיע רק במועד זה לקבר – ניתן לעשות זאת בכל עת.
לטוס לאוקראינה ומשם לנסוע לאומן ולהגיע לקברו של האדמו"ר ומייסד תנועת ברסלב הטמון בעיר.

מעוניינים לבקר בקבר? לפניכם מספר עצות כיצד לתכנן נכון את הטיול מהזמנת טיסות לאומן ועד השהייה באזור.

טיסה
והעברות במינימום דאגות

חשוב לדעת שאין טיסות לאומן והדרך להגיע לעירו של רבי נחמן מברסלב היא דרך הזמנת טיסה לקייב, בירת אוקראינה והגדולה מבין עריה. לאחר נחיתה בקייב תוכלו לנסוע במשך כ-3 שעות לאומן בין אם באמצעות רכב שכור, נסיעה במונית או בתחבורה ציבורית - אוטובוס היוצא מהתחנה המרכזית של קייב ומגיע עד לאומן.
ארגון טיסה ונסיעה עשוי להיות מורכב בכל הנוגע לתיאום לוחות הזמנים בין מועד ההגעה לשדה התעופה בקייב ובין יציאת האוטובוס, שלא לדבר על דאגה למטען או העלות הגבוהה של מונית והשכרת רכב.
קיימות אופציות נוחות יותר – הזמנת טיסה הכוללת העברות, כך שהאוטובוס יחכה לכם בשדה או נסיעה לאומן במסגרת של קבוצה מאורגנת במחיר שמגלם כבר טיסה, נסיעות באוטובוסים ממוזגים ונוחים, מלונות, ארוחות, הדרכה וביקור ביעדים נוספים באומן וסביבתה.

אירוח כשר בסגנון שלכם
לאחר הזמנת טיסות לאומן, ניתן להמשיך לתכנן את המסע ולדאוג למקום לינה. בעיר פועלים בתי הארחה, כפר נופש ומלונות ברמות אירוח שונות – מגוון מלונות כשרים למהדרין בטווח רחב של מחירים. בחרו את סגנון האירוח המועדף על פי המלצות, תמונות, מיקום מקום האירוח ביחס לקברו של רבי נחמן מברסלב ושימו לב גם מה כוללת חוויית האירוח. בין אם מקווה טהרה מהודר, חנייה, אינטרנט אלחוטי, ארוחות כשרות למהדרין – בוקר, צהריים וערב, בר קפה ומיצים וכדומה. מי שרוצה להיות קרוב במיוחד לאזור הקבר יעדיף בתי אירוח ברחוב פירוסקא וסביבתו ומי שמעדיף את אווירת הטבע, יוכל להזמין בית הארחה על גדות נהר קטרינה.
יש מלונות בהם ניתן להזמין ארוחות לשבת ומלונות הכוללים חדרים בדרגות שונות – קלאסיק, פרימיום וכדומה על פי התקציב, מספר המשתתפים והעיצוב המועדף. בטיולים מאורגנים יש הפרדה בין גברים לנשים בטיול וכן בחדרים.
אם ברצונכם לסעוד מחוץ למלון, בדקו אילו מסעדות עונות על טעמכם. קיימות מגוון מסעדות כשרות בעיר, אבל למקפידים מומלץ לראות תעודת כשרות.

כל הפרטים הקטנים שעושים הבדל
קחו בחשבון את התאמת הלבוש והטיול למזג האוויר. אוקראינה היא מדינה קרה עם חורף מושלג וחשוב להתלבש בהתאם – מעיל, כפפות, נעליים אטומות למים ואף מגפי שלג, מטריה וכל מה שצריך ובקיץ כמובן ביגוד המתאים למזג אוויר חמים יותר.
מומלץ גם להמיר מטבע מראש או עם הגעתכם לאוקראינה, כך שתוכלו להשתמש במטבע המקומי (ריבניה), דרכון בתוקף, ביטוח נסיעות וביטוח בריאות לכל המעוניין לטוס בראש שקט וכמובן להתאים את ההתנהגות למעמד - להקפיד על כללי התנהגות מכבדים באזור הקבר וכמובן על לבוש צנוע.

נסיעה לאומן יכולה לכלול ביקור בקרב רבי נחמן מברסלב יחד עם סיור חווייתי בעיר המציעה גם פארק מטופח ורחב ידיים, מגוון חנויות עם מזכרות מאומן וספרי תורה, שוק חקלאי שוקק וכמובן בית הכנסת (הקלויז) – בית הכנסת הגדול של העיר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה